Skip to main content
Beoordeeld met 4.8 / 5

Geen keuzemenu, geen wachttijd. Gewoon direct een expert

Je kent het wel. Je belt een bedrijf en krijgt te horen: "Toets 1 voor sales, toets 2 voor support, toets 9 om dit menu nogmaals te horen." Voordat je een mens aan de lijn hebt, ben je vijf minuten en een hoop frustratie verder.


Bij Welldotcom geloven we dat dit anders moet. In een digitale wereld is direct en persoonlijk contact het meest waardevol. Daarom hebben we als startpunt genomen om onze telefonische bereikbaarheid nog eenvoudiger en directer te maken.

Wat is er veranderd?

We hebben onze complexe, externe telefooncentrale de deur uit gedaan. Alle onnodige toeters en bellen, die vaak alleen maar voor vertraging zorgen, zijn verdwenen.

Vanaf vandaag komt je oproep op ons vertrouwde, vaste nummer 0592 37 36 10 direct binnen bij ons team.

Wat betekent dit voor jou?

Simpel: als je ons belt, krijg je direct een deskundige specialist aan de lijn die je verder kan helpen.

  • Geen keuzemenu's: Je hoeft niet meer te gokken welke afdeling je nodig hebt.

  • Geen wachttijden: Je komt niet in een anonieme wachtrij met een vervelend muziekje.

  • Geen callcenter: Je spreekt direct met iemand die verstand van zaken heeft.

Mocht het hele team even in gesprek of overleg zijn, krijg je de kans om een boodschap achter te laten. We zien je oproep dan direct en bellen je zo snel mogelijk persoonlijk terug.

Het is een kleine aanpassing in onze techniek, maar een grote stap in hoe we onze service definiëren: efficiënt, 'no-nonsense' en een direct punt van contact met je vaste, technische partner.

Arjan Menger

Kennis omzetten in resultaat?

Een informatief artikel is een goed startpunt. Maar de echte groei voor je bedrijf zit in de professionele uitvoering. Geen tijd of zin om zelf met de techniek, het ontwerp of de vindbaarheid van je website aan de slag te gaan? Als jouw partner nemen we dit werk graag volledig uit handen. Zo kun jij je focussen op wat echt telt: je onderneming.